hahahha HEJ REBECCA!:D

mina kompisar klagar på att jag inte bloggar
tillräckligt så jag får väl börja blogga lite mer.
fast min dator är sönder så det är lite svårt.
Idag har jag iallafall varit i skolan tråkigt!
sen så när jag kom hem gjorde jag mat sen kom
Elin och då åt hon med mig & Malin.
Sen så va vi ute och rörde på oss i friska
luften sen när vi kom hem igen så gick jag & Elin
ut till kaninen och gav henne mat osv.
Sen efter det så gick vi in och duschade.
alltså vi duschade inte sammtidigt utan hon
duschade före mig sen precis när jag hade
duschat klart kom hennes pappa INTE kul.
Imorgon så är det ju Fredag gud vad jag har längtat.
Jag går till klockan tre imorgon tror jag och vi
har sista matte tolvan på matten alltså typ
några frågor som har med matte att göra.
Hoppas min grupp vinner:D

Hejdå puss!♥


Saknar sommaren titta vad brun jag va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hejj mmarriiee ;D

2011-03-22 @ 07:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0