Nu blir det softa och tv!:D

Jo som sagt jag Elin och Louise käkade ju i kiosken idag.
sen gick vi ut lite och typ klättrade i en snöhög och jag
som är så bäst stog på ett jättebra ställa tyckte jag^^
sen så skulle jag flytta på mig och hela mitt ben sitter
fast i snön haha! sen så skulle Elin hjälpa mig upp så hon
drog i min arm och försökte få upp mig medans jag ryckte
i hennes arm sen så när jag kom upp sa jag åå äntligen uppe
och släppte Elins arm och då trillade honxD Sen skulle jag
åka hem och då gick jag Louise & Elin ner för snöhögen
så trillade jag frammåt hahah xd
så bäst är vi Hejdå :love:


Kommentarer
Postat av: E M E L I E ~ Bengtsfors största blogg ♥

Sv; Okej, jag är trött, annars är det helt okej...

2011-01-12 @ 09:56:33
URL: http://iamthegirlyoulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0