frågorna hittills :D

Från: Lisabästaborell duvet;)
Fråga: vad tycker du om mig ?:)<3


Svar:Jag tycker du är sjukt underbar!<3
och jag älskar dig!<3




Från: Syrran!
Fråga:varför gillar du thomas sabo så mycket nuförtiden ?:D vava?(H)


Svar:Jag tycker själva smyckena är snygga! och det finns
så många söta och fina berlocker!
Och du vet ju hur mycket jag gillar söta saker!



Från: patricia ;D;D;D;D;D;D;;D;D;D
Fråga:vad kallas din kanin?!
HAHAHAHHAHAHAH!

Svar: Hon heter klara men det är ju någon(nämner inga namn)
som kallar henne hakan! men så är det
kär kanin har många namn!:D

Från:Fanny!
Fråga:Vem är din absoluta bästa vän?
Du får välja högst 2 st!


Svar: ja du det får bli agnes (har kännt henne längst!)
Och Louise(har kännt henne längre än alla andra!)<3


Från: Felicia<3

Fråga:är du kär i någon just nu : PPP <333?

Svar: Nej inte direkt jag har ju något jag
gillar lite smått sådär men jag är inte störtkär
direkt!:)

Kommentarer
Postat av: agnes :)

:) <333333333333

2010-09-27 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0