Sweet'Tomatos!<33 xD

hejsan idag har jag varit

på jonsac och hjälpt pappa

bara för alla sexor måste ju

prya elr va det nu heter

prova kanske haha jag venne

men iaf jag va tvungen att

gå upp tio över fem :S och

jag slutade två tänk er åtta

timmar hur jobbigt som hälst

men när kl va typ 11 va det

kul för då skulle vi trycka

arla :D haha xd jag fick hjälpa

pappa att trycka dit några

stämplar :D aja men iaf sen

så slutade jag ju åkte hem

till mamma för att ge kaninen

mat och nytt vatten!<3 sen

så åkte jag Lena och pappa

upp till G-spång för vi skulle

handla :D sen så åkte vi hem

och nu sitter jag här!:D<33

haha xd asså jag vill att många

ska kommentera jag fattar

inte hur svårt kan det vara

här sitter jag och uppdaterar

varje dag eller varannan och

så kommenterar ni

aldrig :'( det är hemskt!!!!

aja men iaf nu ska jag

dra puzzheej :D<333                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0