Sweeet'Marie!:D<33

hejsan här sitter jag och

gör mitt andra inlägg för

idag så ni alla vet så ska

ju jag rida sen :D idag

skulle inte miriam rida

bara för hon skulle till

karlstad men det är mycket

roligare när man rider flera

tycker jag :D aaah men

idag vaknade ju jag ganska

tidigt för jag skulle ju

till skolan idag :D aja när

jag kom till skolan så gick

jag med fina och hilda

upp till skolan ajust det

jag får ju inte glöma att

säga att jag satt med

Agnes i bussen :D aja

men på första lektionen

så läste vi och när vi skulle

ut på rast sen så hade

någon PISSAT i soptunnan

och lagt i James och Gracians

skor där i så J*VLA VIDRIGT!

Aja vi får hoppas att det inte

händer igen tänkte jag då

och sen på matten asså sista

lektionen kommer James in

och säger att någon hade lagt

i deras skor där igen asså jag

fattar inte hur dum i huvet man

får bli tillochmed sofia sa att

den som har gjort det behöver

få HJÄLP det kan jag ju hålla

med om aja puzzheej :D<333♥


Kommentarer
Postat av: Miriam

Hej hur vår det på ridning??



kram Miriam

2010-05-11 @ 19:57:29
Postat av: till miriam från marie :D

hejhej vi red ut :D vi fick galoppera as mycket :D vi red i en hel timme :D<33

2010-05-11 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0