Sweeet'******!<33

hejsan idag vaknade

jag klockan havl ett jag

somnade halv ett på kvällen

då men ändå xd igår va jag

och kollade på fotbolls match

eller man kan ju säga att

jag och josse kollade på

killar te.x jag kollade på

Y*****! HAHA han är as

sööt!<333 aja sen så åkte

jag hem då va kl typ 21:15

elr nått xd aja men idah efter

jag hade vaknat så åt jag

frukost :D sen så satte jag

mej vid datorn och loggade

in på msn och då skrev

jag med felicia.H och

Yousef!<33 aja men

hejdå!<33 ps ifall ni har

hittat någon klänning som

ni tycker passar mig snälla

kommentera då för jag vet

inte vad jag ska ha för

skolavslutnings kläder :(<33



Kommentarer
Postat av: felicia och linnéa :D<3<3<3<3

den vita under var ju snygg!<33

och gina tricot har ju mazza bra !:D<33333

och jc!<3:))

2010-05-13 @ 18:18:57
Postat av: till felicia och linnéa :D<33

aah vet :D<33



okeej :D<33

2010-05-13 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0