Stockholm igår:)<3

heejsan igår va alla sexor i stockholm det var as kul :) först va vi på historiska museumet sen så åkte vi till skansen och käka sen så gick vi på skansen akvariet haha det va kul sen så fick man gå fritt jag köpta en glass  hihi :) sen efter skansen åkte vi till vasa museumet där fanns det en hiss och jag och sandra skulle ner till 2an sen så va det fel då åkte vi upp till 7an då va det med fel sen så åkte vi emellan 2an och 7an hela tiden haha men typ på 2an igen gick jag av och då stod sandra kvar hon bara MARIE NEEJ!! sen så skulle jag springa in i hissen igen men precis då så stängdes dörren haha jag hade as kul :) sen så åkte vi hem jag sov typ en halv timme sen så stannade vi och vi va ju lite onyttiga så vi käkade hamburgare på mcdonalds (stavning) sen så somnade jag i bussen igen och sandra väckte mig när vi va framme hemme aja det va min dag igår det :)<3 idag har jag vart i skolan vi fick sluta kl12 :) aja puzzheej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0