Sjuk :(<3 Söt bild eller hur <333

Heejsan idag vaknade jag typ runt 10.
jag är hemma i från skolan för jag är
sjuk..det är ju as jobbigt fy tusan haha


aja sen så gick jag ut till kaninen sen så
år jag frukost eller ifall det va tvärt om.
sen så drack jag ett glas med vatten :D

aja typ klockan kvart i fyra åkte vi till
doktorn med mig och adam han sa att
vi kunde vara sjuka i några veckor till
jag bara ooh shit :S kul att va sjuk så
länge liskom

aja nu ska jag dra hoppas ni har haft
en bra dag det har inte jag haft ........
ni fattar ju varför aja puzzheej :D<33



asså jag tycker att den hära bilden är hur söt som hälst!<333
vad tycker ni kommentera .................................:D<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0