Hejsan :D

Hejhej idag vaknade jag typ kl.12:10
elr nått för igår så gick jag och la mig
typ kl.01:02 haha prick då la jag mig.
efter jag hade vaknat så hoppade
jag in i duschen sen så åt jag frukost
kollade på tv sen så satte jag mig ute
en liten stund :D<33


Jag tycker det är härligt nu eftersom
gräset är grönt det är knoppar på
träden våren är här och sommaren
är på väg nån mer som tycker att
det hära är hur härligt som helst<3


Jag har inte uppdaterat på två dagar
eftersom jag har varit sjuk och har
inte orkat göra det då hoppas att
ni förlåter mig för det :D<3333333
jag är typ sjuk fortfarande men men..


jag va alldeles nyss hemma hos min
mamma och släppte ut min kanin :D
så hon får äta lite gräs hehe :D<333
aja nu har jag inget mer att säga :P
Hejdå puzz jag älskar er :D<333




marie-020

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0