Heejsan på er :)<3

hejhej nu sitter jag vid

datorn :) haha det fattar

ni väll :) aja men idag vaknade

jag typ kvart i 7 jag va as

trött på morgonen :) aja

sen så sminkade jag mig

och plattade håret :) aja

sen så drog jag iväg till

skolan först hade vi bild jag

och josse målade tsm :) vi

målade en as stor glass

och en sol :)<3hehe den blev

snygg :)sen så hade vi so

det är tråkigt men jag

gjorde ganska mycket :)

sen så hade vi gympa men

vi skulle bada så vi behövde

inte byta om ... jag badade

inte men det va varmt i

vattnet sen idag fick jag

sluta tidigare bara för att

jag skulle till mariestad:)

vi köpte present till malin

men jag och sandra hade

redan köpt till henne :) aja

ska inte tråka ut er mer

hejdå :)


ps kom ihåg att gratta

malin :) grattis!<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0