GRATTIS MAMMA!!<33

Heejsan idag vaknade jag typ kl 9 eller

något haha

jag va lite seg idag när jag gick upp

för jag va as

trött xd jag är inte i skolan idag

heller för jag är

fortfarande sjuk :( aja sen så åt

jag frukost en

macka och drack ett glas mjölk

sen kom pappa så vi

åkte upp till gullspång för vi

skulle köpa blommor

till mamma för hon fyller år idag :D

jag köpte en ros

och pappa köpte en lila Orkidé

jag tycker den är as

snygg :D<333 asså jag har inte

varit med någon på

evigheter så när jag blir frisk då ni xd

asså nu har

jag extremt stor text men det är

bara för nu vet jag

hur man får större text :D haha

jag behövde inte ha

hjälp av hilda :D aja men efter

vi hade köpt

blommor åkte vi hem till pappa

för han hade köpt

mat så ... sen så åkte vi hem till

mig :D och satte

rosen i vatten så den inte vissnar xd

aah just det

jag släppte ju ut min kanin

också självklart :D<33

aja men nu ska jag inte skriva

mer haha aja

hejdå<333








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0