God morgon!<3

hejhej alla bloggare :D

har ni haft en bra morgon ?

aah det har jag haft iallafall

:D jag vaknade typ 10 eller

något :D sen så satte jag mig

vid datorn sen så åt jag frukost

det blev en macka :D sen så satte

jag mig vid datorn igen xD sen så

tyckte jag det va på tiden att ta på

sig kläder efter jag hade gjort det

sminkade jag mig sen så plattade

jag håret :D asså jag funderar

på att göra (blonda) slingor i mitt

hår :D eller det blir ju inte blonda

det blir ju ljus bruna :D<33

tror ni det kommer passa

mig? :D aah jag venne iallafall

:D kommentera :D aja

puzzheej :D ps.det kommer

nog mera inlägg idag eller aah

ett till iallafall :D<33♥

asså fatta att dem två år sööta

den svarta har jag nu:D<33


Kommentarer
Postat av: feliciia och linnea :D<33

jaaa de blir nog braa :D<3333

dom var juuh jättesööötaa :D<33

som du !!<3

2010-05-14 @ 11:22:00
Postat av: till felicia och linnéa :D<33

jaah :D<33



tack men ni ee sööta!<3333

2010-05-14 @ 12:14:05
Postat av: Angelica

Berätta vad du tyckte om Bella&tyrashow igår, om du tittade :D Svara i inlägget i bloggen :)

2010-05-14 @ 13:34:36
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0