SÖTARE UNGE KAN MAN JU LETA EFTER!! OCH BROSAN HENNES SHIT ASSÅ :)<3

Heejsan nu ska jag skriva lite om min dag hade jag tänkt mig :)
jag vaknade kvart över sju bara för malin försov sig haha :P
sen fixa jag mej och drog till skolan vi slutade kl 11 typ
fast jag åkte inte hem utan jag följde med kornelia
hem och hemma hos henne käkade vi satt vid datorn
skratta m.m sen åkte vi hem till mig vi satt vi
datorn, skratta m.m haha :) sen så åkte
vi upp till gullmovallen :) för p13
hade match :) sen så kom
yousef och han lilla syster :)
FATTA VAD SÖT HON VA!
HAN MED :)


sen så skulle jag dra hem och duscha :(
jag ville vara kvar längre :)
men men vi ses
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0