hihi :D

Asså jag har typ panik för jag vet inte

vad jag ska blogga om asså ni får

kommentera lite så jag vet för

det är ganska svårt att veta

vad man ska blogga om

liksom det blir ganska

tråkigt ifall man bara

bloggar om sin dag

asså det är ju

inte spec

kul ...



Aja men ni får Kommentera

och komma med förslag

för jag har ingen

aning om vad

jag ska blogga

om men nu

tänkte jag

skriva lite

bara :D

Jag har ju varit med Agnes lite idag

vi kollade på tven skrattade

och massa mer men igår så

badade vi det va varmt i

vattnet :D hehe sen så

köpte vi kulglass och

jag sa att jag ville

ha blåbär och melon'

så fick jag bläbär och

päron haha det va kul

sen så badade vi igen

sen så drog vi hem

till henne sen så kom

agnes på att vi skulle

sova hemma hos mig

fast först skulle vi sova hos

henne xd asså vad vi krånglar

till det ibland :D

men asså jah hoppas att ni

har ett bra sommaarlov

(semester)
hehe aja hejdå :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0