HejHej :D

hejsan idag vaknade jag ungefär
klockan halv tolv men jag gick
upp typ 12 för jag va trött :)
sen så käkade jag frukost
sen så satte jag mig vid
datorn men det va inte
speciellt kul hehe ...
nu ska jag snart
äta med Malin
vi lagade
maten
idag


Fatta vad duktiga vi är ibland asså!
haha sen så ska jag väll ligga
på studsmattan och steka.
ifall inte solen går i moln
min vanliga tur haha.
jag sa ju igår att jag..
ville ha lösnaglar
men jag tror
att jag ska
spara
ist!



Här kommer några tips
hur man sparar
naglarna
hehe

  1. bit inte på dem!
  2. måla naglack så du inte biter!
  3. fila dem så dem inte är vassa! annars biter du av dem!
  4. ha inte skitiga naglar för då stör man sig och biter!
  5. ta upp nagelbanden annars växer dem inte♥
  6. ifall du följer dem hära får du långa och fina naglar!



ps inte mina naglar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0