HAR PRECIS KOMMIT HEM :)

hejsan nu har jag nyss käkat efter en shopping
runda i skövde :) jag hittade lite kläder men inte mycket :)
just nu sitter jag i mitt nya linne och ett par nya
rosa shorts :) haha jag köpte skolavslutnings kläder
men dem får inte ni se :) hehe kanske kommer en bild
på fredag (Y) haha . jag fick alldelses
nyss reda på att våran klass asså
5-6B har vunnit klass kampen ;)
känn på den ni A och C :D
haha!xd just det jag köpte skor
också :) sen så skulle vi igentligen åka hem
men malin och jag stannade kvar lite längre
i skövde så vi tog en fika eller
fika och fika? vi tog en macka :)
sen så gick vi och shoppade :)
sen gick vi hem till jonny
sen körde han hem oss :)
aja hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0