HAHA SJUKT KUL .....!!:D

HEJSAN idag cyklade jag

och Louise upp till

Gullspång för vi skulle

kolla på match

men dem förlorade med 5-0 mot

Skara :/ haha fanh va kassa

dem är !:) aja sen så säger

Louise ååh shit det är

bara 10 min kvar

innan ica stänger

haha !!

och då drog vi till ica :) sen

så åkte vi till

gullmovallen igen xd sen

så va vi där i en

timme kanske ajaj jag venne :P

sen när vi

cyklade hem igen så cyklade

Louise före mig

och typ tvär stanna ibland

så jag nästan

kör de in i henne

hahhhahahahaha xd

sen så när vi är halvvägs tvär stannar

Louise igen ...

Louise-Marie!!det finns smultron här ..

Marie-haha ljug lite till du Louise!!

L-Men jag lovar det är smultron här!

M-men är du säker på att dem är mogna?:P

L-jag vet inte xd

M-nej precis kom då!!

sen så cyklade vi igen och då tvär

stannar jag och ...

Marie-ååh det finns ju smultron!!!:D

Louise-Men vad va det jag sa ??? Din nöt!!!

Marie-hahahah xd ...

aja det va min dag god natt :) ´

+ jag vet att det är sjukt stor

text men jag råkade trycka på

en knapp och nu vet jag inte vad

som hände xd aja Godnatt nu :D<3




Tyckte bilden passa bra! :D


Kommentarer
Postat av: liiiiiisaduvet:*

haha godnatt din nöt!<3

2010-06-30 @ 19:57:47
Postat av: Marie:D

hahaha jag är ingen nöt!!:D<33

2010-06-30 @ 21:03:24
URL: http://mmarriiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0