haha jobbigt!:D

Heejsan,asså vet ni vad jag gjorde igår eller?

jag adam och sandra rodde ut till storön!haha fatta jobbigt eller!? nej men det va faktiskt ganska kul fast dem klagade på när jag rodde det va inte speciellt kul!! haha men asså jag rodde ju som jag rodde asså,, inte speciellt rakt haha x) aja idag har jag inte gjort speciellt mycket jag blev väckt av morfar för han skrev söver du!!!!!!! till mamma fast hon va vaken och då vaknade ju jag upp ur min skönhets sömn! HEMSKT!! haha aja

vi ses hejdå :D


l

Kommentarer
Postat av: Troyvilja

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-25 @ 13:15:05
URL: http://troyvilja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0