HAHA FICK DIG!!:)

Nu har jag dig Foki!
asså nu fattar jag
hur foki orkar..
hålla på med
sina naglar
jämt ......
hon har .
ju fake
asså
shit
!!!
!!
!

Asså tänk en del har ju
Foki som förebild och
så skriver hon inte
ens på sin blogg
att hon har fake
naglar asså
sånt säger
man ju
eller
hur
!!
!

Asså tänk hmm?!
ifall en känd
bloggerska
har peruk
och shit
asså
hah
!!!
!!



En bild på Fokis FAKE naglar!
asså det syns ju jätte väl
att det är fake!!!!!!!
hahahahhahaha
så fake och
att inte
skriva
det

B!

asså B är förkortning på
Bloggen för mig asså
haha aja men
här kommer
bilden
(L)




aja men ni får la sova gött
inatt då det lär ju jag
göra eftersom jag
kom på att dem
är FAKE eller
jag såg att
dem är
Fake
!!!
!!
!

GOD NATT ♥♥


Kommentarer
Postat av: Hilda^^

hahh marie :)



hon har visst sakt det :)

sen så har hon sina riktiga naglar på vissa bilder :)



sen så om du trycker på ''naglar'' på hennes sida så kan man se när hon gör dom :D



så du bara vet :)<3

2010-06-20 @ 16:45:24
URL: http://imljungberg.blogg.se/
Postat av: marie!:)

Men asså hon skriver ju typ bara nu har jag nya naglar inte nu har jag KÖPT nya naglar!!



hah :)<3



känn på den :D<3

2010-06-20 @ 22:53:55
Postat av: Hilda

marie



har har typ 10000 miljiner VITA naglar

sen så målar hon dom och grejar m.m

så hon gör dom själv :)



så hon ''köper'' dom inte :)<3

2010-06-21 @ 13:53:37
Postat av: marie!

men asså själva dem vita naglarna är ju fake! och dem köper hon ju det liksom kvittar ju ifall hon gör dem själv ?!<3

2010-06-21 @ 15:51:00
Postat av: Hilda

men man kan ju köpa färdiga naglar med massa skit på :)

och jag vet att dom vita naglarna är fake för man ser det och säger det oxå :)

<3

2010-06-21 @ 17:44:01
Postat av: Marie:)

haha jag vet :)

hehe ja men asså det är fult att ha så mycket på !:D<3

2010-06-21 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0