Godmorgon ;)

Godmorgon :) igår skrev jag ju inte spec mycket
om vad jag gjorde men jag kommer skriva lite om det
idag :) hehe jag vaknade typ 9 sen så käkade
jag frukost sen så hände det typ inget hehe
sen sprang jag ner till kiosken och köpte
tugummi sen åkte jag malin och patricia till
gullmovallen och då va Louise,Linda,Nikola,
och Lella där så då va jag med dem sen så
va vi med Yousef,Gracian,Tobbe och james
också hehe men sen så kom orvar och fråga
ifall jag och elin skulle åka med hem men jag
bara nej vi går hem xd så då gick vi hem!! i regnet
haha jag va asa blöt när jag kom hem :)
aja det va min dag igår vi får
se vad som händer idag
hehe ........
hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0