:)<3

Hejsan!


idag vaknade jag


ungefär kl 6:45


eller ah malin

väckte mig då:)


men


jag va så trött


så det var as nära


att jag somnade om


jag har ju en ny säng nu


så igår somnade


jag med datorn i


min famn


haha det va kul


så erik la ner


datorn på golvet


fast då vaknade jag


efter 10 min


och jag var ju


fortfarande inne


på msn så


jag loggade ut


därifrån :)




Idag i skolan


så träffade vi dem


nya klasserna jag ska


ju gå i 7B hehe:)


det är bra att Louise


och Elin ska gå i samma


klass som mig :)




sen så spelade jag kung


jag råkade köra ut


Yousef men det va inte


med meningen :(


FÖRLÅT!!


just då kände jag mig


faktiskt riktigt elak:(


aja men nu ska jag inte


tänka på det mer :)


jag ska nog ladda upp


lite bilder på kläder som jag tycker


är snygga så får ni rösta


lite vad jag ska ha på mig


på skolavslutningen :)<3


aja hejdå:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0