Tillbaka :D

åhh äntligen hemma ifrån sjön eller
jag skulle faktiskt vilja stanna kvar
jag har solat och badat och åkt båt
i mängder asså så j*vla härligt att
vara ute! Man får friskt luft så man
orkar  vara uppe sent men vakna
tidigt på morgonen ialla fall hehe
asså jag fick sova längst bak i båten
första dagen sov jag och adam i bak
sen så sov jag och Sandra ibak och
då på morgonen hade jag hur ont
i ryggen som helst!aja men det
gick faktiskt över tillslut hehe.


Nu på kvällen hade jag tänkt
att blogga lite så ni har något
att läsa hehe asså det är ju
inte så speciellt kul att kolla
på en blogg och så har den
inte bloggat på as länge
aja men ska sluta skriva
nu hejdå på er sötnosar!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0