Sorri!:D

Hej! och förlåt att jag inte har
bloggat idag! eller ah ni fattar
asså vill ni att min blogg ska va
som den är eller att den ska va
en skvaller blogg eller typ
modeblogg?! asså jag har ingen
aning om vad jag ska skriva!!:(
men aja! såna smällar får man
ta!

Idag har jag varit med Elin!<3
Vi va först hos henne och då
hade hon köpt en present till
mig!:') Tack så mycket Elin!<3
Jag fick två nagelack som va
as fina!:) sen så fick jag  ett
hårband som va as fint!:D
asså älskar dig Elin!!<3

sen så badade vi fast vi doppade
inte håret!:D sen åt hon mat och
efter det cyklade vi hem till mig
och vi bakade små kakor och dem
blev ju (Y) haha eller inte :)
men smaken va (Y)!!:D

sen satt vi vid datan och grejer!
sen skulle Elin åka hem :'(!
då följde jag henne sen när
jag skulle åka hem igen
så hoppade min kedja haha
så jag fick gå :(

Hahah men här kommer två
bilder på Elin och mej när
vi töntade oss vid camen!:D


haha söta vi är!<3


haha kolla mig i mitten!xD och Elin är söt!<3

Kyss och hej leverpastej!:D♥

Kommentarer
Postat av: Fabiansigrun

Good web with cool info. Thanks.

2011-03-01 @ 09:00:06
URL: http://fabiansigrun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0