!!!(L)

hejsan nu ska jag skriva lite om några jag tycker sjukt mycket om!!


Mamma(Anna stålberg)

Mamma du ställer alltid upp
för mig du är den perfekta
mamman du behandlar alla
lika och du gillar inte den ena
mer än den andra!Jag tycker
du är helt underbar som mamma
du är en bra förebild!
Min förebild!
Älskar dig mammi!!♥


Erik Karlsson (styvpappa)

Erik du är en helt härlig
person haha du är en
sån person som jämt ska
skoja till det! det är ju du
som brukar stå för humorn
i våran familj! Fast du har
ju dina dagar när du är lite
mindre rolig te.x dem dagarna
du är sur! :) hhaa älskar dig styvfar♥


Pappa(Björn Andersson!)

Pappa du är den bästa pappan
man kan ha! du är jämt snäll
faktiskt lite för snäll ibland!
det finns inte så mycket att
säga om min far faktiskt för
han är genom snäll!
Älskar dig Pappi!♥

Sandra!(syster!)

Sandra du och jag har
roligt när vi gör något
tillsammans te.x när
vi går på stan och när vi
sitter och spelar datorn haha
vi två har ju ganska lik humor
men inte humör! haha!
Du är både snäll ocg dum men
lite dum måste man ju va någon
gång! Älskar dig syster yster!♥


Malin(syster!)

Malin du är en underbar tjej
go och glad och hur fin som helst!
Du och jag har också roligt
tillsammans! också när vi går på
stan :) fast vi har ju inte samma kläd
smak direkt men ändå det är jättekul
att gå på stan med dig malin!(L)
Älskar dig syster!♥


Adam(Bror!)

Adam du och jag bråkar
nästan jämt! fast jag gillar
dig ändå! och du är enormt söt
och gasnka rolig men ändå
en irriterande lillebror!:)
Jag har inte så mycket att
skriva om dig för vi två brukar
ju aldrig gå på stan tillsammans
men jag älskar dig lillebror!♥


Lisa Borell!(Bästavän!)

Lisa du betyder mer för mig
än vad du tror! vi träffas inte
så ofta men när du flyttar till
örebro ska jag komma till dig!
haha kommer du ihåg när vi
spelade mini monopol xd vi kunde
ju knappt se vad det stod på korten
haha xd du bara man behöver ju ha
glasögon för att kunna flytta
pjäserna hahha ! Älskar dig Lisa!!♥


Klara stålberg!(Kaninen)
Klara du är världens sötaste
du är en snäll kanin och glad!
Älskar dig klara!♥

Nellie!(hunden!)

Nellie du är världens snällaste
sötaste och finaste hund! lydigaste
också! Älskar dig nellie!♥

Trulls!(katten)

Trulls du kan va väldigt jobbig ibland!
haha men du är en jättesnäll katt
Älskar dig trulls!♥


Busis(pappas katt!)

Busis du är söt och väldigt
snäll! heheh du är min lilla
kisse misse :D
Älskar dig Busis!♥


Patricia Rudell! (Malins bästis!)

Patricia du är sjukt söt,fin och
hur rolig som helst haha kvittar
vad man gör med dig så skrattar
man alltid och jag menar verkligen
ALLTID!! och det är de som är så
bra med dig :) eftersom du är Malins
bästa vän så betyder ju du mycket
för mig med helt klart! du är ju
hemma hos oss nästan jämt!
haha kommer du ihåg när vi tog
alla knäppa kort ! ahahha har aldrig
haft så roligt med någon som
jag hade med dig och Malin då!
Älskar dig Patricia!♥


det va alla ha det gött!

Pusshej!♥



Kommentarer
Postat av: Patricia

Jaha så jag fick inte vara med?;((

2010-07-24 @ 23:11:26
Postat av: malin

<3

2010-07-24 @ 23:40:24
Postat av: Marie!:)

Patricia:Jag kan skriva till dig!:)<3



Malin:<3!!

2010-07-24 @ 23:49:04
URL: http://mmarriiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0