Imorgon blir det att åka med bellevue i sjötorp!!<3

hejsan!  jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för! Ärligt talat vet jag inte varför jag inte har uppdaterat! Kan ju va föratt min morbror har kommit hem ifrån kina och då vill man ju träffa honom lite eller vad tror ni?! Jag ska iallafall försöka att bli bättre på att uppdatera men ni får också bli bättre på att kommentera och läsa det som står i texten!! Igår gjorde jag inte så mycket jag va hemma hos mormor och hälsade på lite och mer behöver ni inte veta! hehe :) Och idag på morgonen berättade mamma för mig att det hade hoppat runt en fågel i min säng när jag låg där i asså den va PÅ mig! men asså vi har ett bo typ i huset det har varit där as länge så det får vara kvar! hehe :) och vi hittade en fågel unge också! stackarn hade trillat ut ur boet :( Aja men nu gör jag inget speciellt jag går och kollar till fågelungen då och då! men vill ni se vilken båt jag ska åka med imorgon?! haha klart att ni vill eller?! jag ska åka med Miss bellevue! På den båten är min syster Sandra servitris! hehe här kommer bilden iallafall! Men ni får ha en bra dag!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0