:)

Hej på er! har ni de bra ?!
Det har jag iallafall!
Idag så åkte vi till
mariestad på morgonen
sen när vi kom dit så åt vi
frukost:) sen så gick jag och
Malin på stan lite och kollade
jag ville kolla på en bikini men det fanns
inga fina! så jag ska kolla när vi är i
skövde på Torsdag!:) så då kanske
jag hittar någon! hoppas det iallfall!
aja men nu är vi påväg till Bromö
Just nu sitter Malin brevid mig och
sjunger med till musiken  och är
rädd för att hennes vänstra ben
ska ruttna bort för hon har
utslag på låret och hennes tå är helt
varig haha!


Förresten så kommer det ett
inlägg med bara bilder när jag
kommer hem! för nu när jag
är på sjön så vill jag ju umgås
med min familj lite!(hoppas ni förstår!!)

men nu ska jag sluta skriva

ha det gött!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0