......:D

Hejsan! Idag har jag .. Hmm .. jag ni vad har jag gjort xd
jag har suttit ute varit innte suttit ute och varit innte osv
haha! sen så va lella.H här då pratade jag med henne lite
sen så va jag och plockade blåbär på strå mums :D
sen nu på kvällen vet inte hur mycket klockan va så
satte jag och Patricia upp ett tält haha xd jag är
Expert på sånt alltså eller hur patricia?! xd

men nu orkar jag inte skriva mer hejdå!:D



mm! Patricia Likes...!



OOh patricia dont like hennes oboy är slut :'(



Oj malin ska bli snickare! riktigt hett:D

Godnatt!<3



Kommentarer
Postat av: malin :)

så heta bilder må jag säga :D

2010-07-15 @ 22:57:40
Postat av: Marie!:)

bara så heta asså!!:D

2010-07-16 @ 11:02:50
URL: http://mmarriiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0