Bästaste Agnes!<3

Godmorgon! idag vaknade jag typ halv tio,
sen så satte jag mig i soffan :) Och nu
sitter jag vid datorn.


Igår så va jag hos
farmor ganska länge vi hjälpte farmor
o farfar att flytta,Sen så fick vi äta
där också! Jag tjatade på Agnes as
mycket om att jag ville bada och att hon
skulle följa med men hon bara jag vet inte
men tillslut så kom vi på att vi skulle gå
på bio haha är vi barnsliga eller vad säger
du Agnes?!Asså vi kollade på bion shrek
jag rekomenderar att kolla på den!!
Den är as rolig eller hur Agnes?!..
Hehe, Linus fick också följa med
jag tror att han va lite hungrig för
han hade redan käkat upp sina popcorn
när inte ens halva filmen hade gått xd
är han lik mig eller ?! haha:)
Det bästa på filmen va bland annat
när shrek röt åt en anka så det
ploppade ut ett ägg ur röva xd
sen så va det en som sa tjong när
han hoppa sen så kom han upp igen
och bara so long!xd
Asså min och Agnes dåliga humor asså :)
Det märks att vi är kusiner :)
Oj j*vlar vad jag har skrivit mycket :)


Efter bion så kom jag och Agnes på
att vi skulle bada :) så då åkte vi ner
till barfoten sen då såg vi en kille
som stod bakom livbojen och kastade
sten på sin pappa haha säger jag bara
haha!! och han va ju typ 14 eller 15:)
Jag och Agnes badade ganska länge
sen så gick vi och bytte om sen
så va vi i barfoten as länge
men det va skit roligt!!! :)

ALLTID bäst med dig Agnes!!<33

Men ni får ha det gött hejdå :)<3



Kommentarer
Postat av: agnes =)

hahha det va kul :) mm han var nog hungrig och när han ätit upp så sa han agnes får jag smaka på dina popcorn ?? =) ALLTID bäst med dej med marie :) <33

2010-07-16 @ 21:19:50
Postat av: Marie :D

haha så jävla kul!!



Vi har alltid bäst tillsammans!!<33

2010-07-16 @ 22:01:22
URL: http://mmarriiees.blogg.se/
Postat av: agnes =)

hahha ja :)



ja det har vi :) <3

2010-07-16 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0