Förlåt!

att jag inte harbloggat idag (måndag!)
men jag har gjort en massa så jag har
knappt haft tid att slå mig ner vid datorn! :(

Först så vaknade jag ganska sent haha
sen så kollade jag o malin på tvn och
sen började vi städa akvariumet o
stenarna fick vi tvätta också

så ifall det är någon som vill köpa ett
akvarium för inte mindre än 500
hundra så har vi ett nystädat!:)

sen så när sandra kom hem åkte vi
till mormor o hälsade på lite :)
sen åkte vi hem därifrån kl 6
och då va jag tvungen att skynda mig
på med ridkläderna! sen va jag i stallet as
länge!

Va inte sura på mig är det lugnt?

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Theodormelissa

Incredible site!

2011-06-14 @ 09:02:54
URL: http://theodormelissa.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0