Bilder ifrån dagarna med...

Sally och Lisa!! :thumbup:


Omg i can fly! :D


Hmm här kan jag nog gå? :question:


Syskon kärlek :love:


Puss på dig Lisa :love:



Puss på dig Sally! :love:



Titta där nere är min groda!!!! :thumbup:


Haha kolla min push up! ;)


haha här ligger sally o tar en tupplur! :D



haha fan vilken fin min! :D




Nämen Lisa då sådära får du göra på stripp
Klubben inte mitt inne i
otterbäcken :D



Hahah fin fint hopp ;)


Sally inte klättra på skylten fy fy!:)



OHNEJ jag vill inte vara med på bild jag är ju röd i facet!:O :D



Släpper den ALDRIG! :D



Oh no tänk ifall fisen luktar så pinsamt bäst jag gömmer mig hihi! :blush:






Det va alla kanske kommer mera puss hej !:D








Kommentarer
Postat av: felicia<33

ni ser ut o ha haft kul :))

hur känner du dom/träffade första gången :))(L)

2010-08-05 @ 22:09:43
Postat av: Marie:D<3

Aah vi hade asa kul!!:D(L)(L)



Vi träffades ute på sjön hihi :D(L)

2010-08-05 @ 22:12:14
URL: http://mmarriiees.blogg.se/
Postat av: felicia<33

:D(L)



okejj :P(L) heh xD <33

2010-08-05 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0