cha:* ska bli bättre!<33

Heejsan idag har jag inte gjort så mycket heheh som vanligt då :D
jag gick upp typ 6min före jag brukar ett mirakel asså så jag va
as trött i skolan idag tänk att 6min
kan göra så :S hahaha xD sen så plattade jag håret sminkade mig,och
tänkte på vad jag skulle ha på mig sen så
fick det bli en tröja ifrån gina och ett par vita tights :D<333
sen va jag i
skolan tråkigt ;D sen kom jag hem och nu sitter jag här
och käkar muffins :D<33 .......



Jag har ju lovat att jag ska bli bättre att uppdatera därför
ska jag försöka göra det varannan
dag eller varje dag :D<3333



aja jag ska väll sitta vid datorn ett tag till
kolla min bilddagbok lite och kanske leta efter
ett par nya skor jag vill ha ett par nya aja måste
dra puzzar och kramar från mig vi se puzzheej:D<3333333333
hjerte02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0