cha alla bloggare och ikke bloggare :D

heejsan nu sitter jag här och har lite tråkigt kollar på ghost whisper :D det är faktiskt ganska bra :D<3 puzz på det!<3 idag har jag varit i skolan det va ganska tråkigt ;D jag va med på gympan idag ..det ..ärligt talat va det faktiskt roligt ;Dsen efter gympan hade vi svenska då läste sofia våra berättelser:Dsen hade vi matte ..det är ju totyr att ha matte hahhaah xD jag satt och frågade elin hur man skulle göra typ hela tiden xD sen så fick man ju vänta på bussen ett tag aa det va ganska tråkit .. aja men nu är jag ju hemma iallafall :D sen ikväll ska jag rida :D det är kul ahaa det är det :D hoppas jag får ha glanni<333 han är min favvo häst :D<333 aja hejdå :D<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0